Fönsterbleck

*suck* Kom precis på att jag glömt att lämna nyckeln i boxen för byggarna att hämta imorgon… det ska slipas fönsterbleck i mitt hus så okända pajsare ska in i lägenheten och smyga… eller nej, de ska in i lägenheten för att kunna gå ut på balkongen för att komma åt fönsterblecket som sitter där, men ändå.. jag gillar inte att ha folk jag inte känner här när jag inte är hemma… och nu har jag alltså dessutom glömt att lämna nyckeln. Måste fixa det imorgon bitti med andra ord. Från 0700 ska de ha access. Innebär att jag måste gå upp lite tidigare än vanligt, bara ”ifall att”… jobbigt.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

0 kommentarer till Fönsterbleck

  1. Nisse skriver:

    Aldrig kul när andra skall vara i lägenheten.. idag laga byggföreningens vaktmästare mina fönster. Har haft ett billigt skit fönster med sprickor i över en månad nu, så det var på tiden att det sattes in ett nytt fönster. Sen har jag säkert tur som har ett par riktigt trevliga vaktmästare där jag bor. Nu ska jag njuta av värmen som det nya fönstret ”ger”.

Lämna en kommentar