Film – Sweeney Todd (inte den med Johnny Depp)

Jag såg förresten en rätt bra film igår; Sweeney Todd. Inte den med Johnny Depp som jag tror att jag trodde att jag lade till när jag lade till denna på filmlistan hos lovefilm. Detta är ett BBC drama från 2006 som är klart sevärt. Jag kan inte jämföra med Johnny Depp versonen då jag inte sett den (alltså Sweeney Todd – the demon barber of fleetstreet), men det här var en helt okej. Jag gillade den. Mycket bra casting med Ray Winstone som barberaren och Essie Davis som Mrs Lovett. Detta är förövrigt ett drama, inte en musikal (för er som undrade).

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Film – Sweeney Todd (inte den med Johnny Depp)

  1. Figges Filmtips skriver:

    Hade ingen aning om att det fanns någon annan Sweeney Todd film än den med Johnny Depp, tackar för filmtipset!/Figge

Lämna en kommentar