ny address. kanske.

jag tror att jag kanske har flyttat. jag återkommer om det.

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till ny address. kanske.

  1. Antoinette skriver:

    DEt var det jag misstänkte… 😉

  2. Jägarinnan skriver:

    Jag vill ha en adressändring isåfall! =D

  3. Jägarinnan skriver:

    Eller vad skriver jag… menar så klart ett flyttkort *s**skyller på helgens bravader*;-)

  4. Åsa skriver:

    å jag har bytt namn. Trött på en viss ”Kennet” som skriver spydiga kommentarer till mig :o(

  5. Maggish skriver:

    slutat blogga?

  6. Jägarinnan offline skriver:

    Hej hopp! Är det ok om jag länkar till din nya blogg på min blogg? Tänkte göra det där till höger *pekar* =)KRAMAR!

  7. Fröken Juli skriver:

    Kom igen nu, maila mig adressen ;=) Kram

  8. Je@nette skriver:

    Lova mig att inte hoppa i taket nu….jag har börjat på en Koontz bok! =DKram!

Lämna en kommentar