Sammanfattning

Kort sammanfattning av föregående inlägg (för er som inte orkar läsa långa inlägg)

  • Början på året: sjuk
  • Under året: ett par dejter
  • Mitten av året: semester
  • Slutet av året: mycket i Tjeckien (på jobb)

I övrigt: singel, varslad, återanställd, ensam, deppig, velig.

Förhoppningsvis snart åter friskförklarad (ja, från leukemin alltså.. i övrigt vet jag inte… *L*)

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

0 kommentarer till Sammanfattning

  1. * morr * skriver:

    Med tanke på att du förhoppningsvis snart är friskförklarad (ja, från leukemin alltså.. i övrigt vet inte jag heller faktiskt) så hoppas och tror jag att du totalt sett känner att det har varit ett ganska skapligt år.God fortsättning på julen ochett Gott Nytt År!*morr*=)

  2. MissCalculation skriver:

    åhåååå… *morr* – har saknat dig (och gör fortfarande) här på bloggen! 🙂 Det morras alldeles för lite här…. ja okej då, det har varit ett RÄTT bra år, men det såg för j**la tråkigt ut när man listade det.. :S

  3. * morr * skriver:

    Det var snällt sagt Miss C !… och vem vet, jag kanske kommer tillbaka.Kanske.Typ.Eller nåt.Den uppmärksamme får nog se.;-)*morr*

  4. MissCalculation skriver:

    spännande! håller alla tummar jag har – och några tår också – för en comeback! =)

Lämna en kommentar