Rackarns räkost…

… vad det regnar. Och oj vad jag längar till nästa avsnitt av LOST, som kommer någongång i.. VÅR?!?!!?

Bäst jag tröstar mig med några avsnitt till av House…. 😀

ja, jag veeet. det är ett jäkla tjaat om house. f’låt… =)

Detta inlägg publicerades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Rackarns räkost…

  1. Anna skriver:

    Ja jag vet, i vår??? Inte för att jag blev klokare av det där slutet precis. Tycker det programmet har en så perfekt titel…

    • MissCalculation skriver:

      ja, verligen.. jag fattar inte hur skaparna ska kunna trassla sig ur detta, men de lovar ju att det ska bli ett okej slut, så vi får väl se…

  2. coolgate skriver:

    life is over…för ett tag.Hur ska vi kunna vänta till i vår??Har inte sett House, har jag missat nått? ;-)skötomdig/C

Lämna en kommentar